Παραγγελία / Σχεδιασμός

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

Καταχώρησα την παραγγελία μου , έχει προχωρήσει στο στάδιο της παραγωγής και θέλω να την ακυρώσω , είναι εφικτό ;

Όλα τα παρεχόμενα προϊόντα είναι προσωποποιημένα και παράγονται αποκλειστικά για τον εκάστοτε πελάτη που καταχώρησε την παραγγελία . Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει προχωρήσει στο στάδιο της παραγωγής η ακύρωσή της δεν είναι δυνατή.

Avatar
Discard

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!